reede, 21. märts 2014

EMV 2014 kokkuvõte


07.märts: 50€ Rahvaturniir Day1C
Osales 667 mängijat. Viienda käega sain KK ning kaotasin pool stacki. Edasi läks samas tempos ning kümnendaks leveliks olin out.



09.märts: 300€ Põhiturniir Day1B
Osales 243 mängijat. Sain teise päeva 112k stackiga. Teise päeva alguses sujus mäng ideaalselt. Kasvatasin väikeste pottidega enda chipikuhja. Peale mullimängu läks kõik allamäge ning tegin paar kangemat viga. Põhiturniiri lõpetasin 17nda koha ja 625€-ga.
















 






















10.märts: 150€ HORSE
Osales 52 mängijat. Turna algas kell 19:00. Esimesed 5-6h olin suurima stackiga, kuid siis väsisin. Südaöö paiku sai HORSEST siiber ning eesmärk oli enda jaoks actioni tekitamine. Actioni tekitamine tähendab pikemas perspektiivis küürvaala mängimist. Täpselt nii läkski, kell 02 öösel suundusin hotellituppa online omahat genema. F*ck fixed limit games!



11.märts: 150€ PLO 6-max
Osales 99 mängijat. Enda mänguga jäin väga rahule. Turniiri alguses kaotasin ülisuure poti ässadega, mille tulemusena jäin shortstackiks, kuid sellegi poolest tegin deep runni.
Kahjuks rahadesse ei jõudnud. Lõpetasin 17.kohaga (kümme said rahasid). Viimane käsi oli üsnagi küsitav liigutus minu poolt.
CO avas (hilisem turniiri 2.koht). Ta oli eelnevalt mitu korda foldinud 3-betile. Ma otsustasin pottida ning 50% stackist sisse saada. Anyways, mul oli JJ99ds ning vastas minu jaoks kõige halvem kombinatsioon AA92s, ehk minu 9 oli surnud ning ta omas kõrgemaid ristisid. Maha blangud ning suundusin hotellituppa.



12.märts: 500€ NLHE 6-max
Osales 62 mängijat. Kõik sujus ideaalselt, kuid viimased 3-4h olin card-dead. Vaevlesin shortstackiga ning lõppudelõpuks shovesin J9o-ga, vastas KK ning ma out. Ametlikult 12nes koht, 10 said raha :).



13.märts: 150€ PLO hilo
Kuna pea kõikidel turniiridel tegin deep runni, siis otsustasin päeva vabaks võtta ning puhata. Selg, käed, jalad, pea, liigesed, silmad, sõrmed ja kõik teised kehaosad valutasid sellest meeletust istumisest.



14.märts: 150€ SNG
Main Eventilt langesin välja ning suundusin kassa poole. Mul oli 5min aega mõelda, kas osaleda või mitte. Otsustasin osaleda ainult sellepärast, et see on huvitav formaat. Kahjuks polnud minust mängumeest, sest olin ülimalt väsinud. Kohe kui esimesed jaotused said mängitud, siis olin üsnagi suures masenduses, sest ma hea meelega oleks hotellituppa puhkama läinud.
Aga see polnud kõik, asi läks hullemaks. Viienda jaotusega coolerdasin Tarvi Ellerit. Boardil 88KKx floppasin 88-ga neliku ning tal oli KJ. Sain fullduubli. Paar tundi hiljem gämblisin end bustosse ja suundusin hotellituppa.
Teinekord enne turniirile regamist mõtlen hoolega üle, kas ma viitsin mängima minna, või mitte?! Sama probleem valdas mind Las Vegases 400-600$ turniiridel. Loodetavasti võtan vigadest õppust.


















15.märts: 100€ Segapaarismäng
Osales 44 paari, ehk 88 mängijat. Minu paariliseks oli minu arvates Eesti parim naismängija, Anne Kiviselg.
Tean, et enamus teda ei tunne, sest enamjaolt mängib ta vaid Tartu Olympicus. Aga ma ei valeta, kui ütlen, et ma pole ühelgi Eesti naismängijal näinud nii head skilli nagu Annel. Tema agressiivsus ja betsizingud on suurepärased. Ta on kindlasti osavam, kui enamus meesmängijaid.
Kahjuks langesime ca 14ndana. Anne kaotas chipliid poti QQ vs Codecci AA vastu.

Üldiselt jäin EMV-ga rahule, sest skoorisin mitu deep runni ning kokkuvõttes jäi kogu üritus grammikene plussi.

Üle pika aja proovisin LIVE cashi. Võtsin väikese shoti Olympicu 5-5-10€ PLO mängus. Kaks tundi ja -2k€. Polnud kõige parem start :D. Aga võin öelda, et mängu tase annab soovida ning onlines on kindlasti raskem. Küsimus on pigem selles, kas vesistada ühe aeglase magusa LIVE-laua taga või geneda onlines, mitmel laual, kus tempo on kiirem ja kasum suurem? Hmmm....??

Online mängudes jooksin nagu jumal. Kümne Tallinnas veedetud päevaga skoorisin 13k€ (+18k$) plussi PLO laudades. Peab meeldima ;)




















2 kommentaari:

Turu ütles ...

OK, ei näe mõtet live deeüpstack HORSE'idel ja donkamentidel osaleda, kui pole viitsimist lõpuni istuda. Turbod on loomulikult fun ja hea eelisega nagunii.

Anyway, good bluff minu vastu Main Eventil kui KQs-ga shippisid turnis ja ma 99 maha panin lõpuks.

GL järgmistel EPT-del.

hotcocacola ütles ...

Hey!

Sinu kommentaar on puhas tõde. Eks ma HORSEt mängisin lihtsalt just for fun, kuid ei eeldanud, et nii kiirelt ära väsin ja tuppa genema kipun :).

GL